Korg i3
- [17.11. 2025]Smazat/ Upravit/ Topovat




















Plně funkční
KORG i3 je klávesový nástroj, který společnost KORG představila v roce 1993 jako „interaktivní hudební pracovní stanici“. Na rozdíl od všeobecného přesvědčení se nejednalo o první pokus společnosti KORG o automatický doprovod; SAS-20 byl uveden na trh v roce 1985.
KORG i3 využíval 32hlasý systém generování tónů odvozený z modelu X3, který využíval známý syntetický engine AI2. Všech 340 tónů bylo možné upravovat uživatelem (v podporované paměti RAM bylo možné uložit maximálně 64 uživatelských hlasů + 2 uživatelské bicí sady) a samplovat na 32 kHz. Sekce automatického doprovodu obsahovala 48 vestavěných stylů, každý sestávající ze 4 variací, 2 přídavků a 2 intra/konců. Pro uživatelské styly byly k dispozici další čtyři „prázdné“ sloty, které se nahrávaly do energeticky nezávislé paměti RAM pomocí 3,5" DD diskety a čtyři z paměťové karty.
KORG i3 měl také dva sekvencery: standardní 16stopý systém kompatibilní s General MIDI pro editaci a přehrávání SMF dat a „Back Sequencer“ – v podstatě jednoduchý hlasový záznamník pro nahrávání vystoupení pomocí systému automatického doprovodu, ale s možností přidat dalších 10 stop. Nejzřetelnějším znakem toho, že i3 byl neobvyklý keyboard s automatickým doprovodem, byla absence vestavěných reproduktorů.
Přední panel i3 byl o něco lépe vybaven než u typického syntezátoru KORG – velkorysý počet tlačítek zajišťoval důležitý faktor „bezprostřednosti“, který je ve světě kláves považován za nezbytný. Zároveň LCD rozhraní i3, používané pro detailnější programování, bylo dlouholetým uživatelům KORG známé.
Styly zahrnovaly rock, pop, dance-pop, R&B, disco 70. let, balady, reggae, fusion, blues, big band, swing a Motown. Na i3 byly přítomny známé tradiční klávesové styly jako bossa nova, samba, beguine, valčík, pochod a polka, ale přesvědčivě byly zastoupeny i modernější hudební styly jako new jack swing, house, rap a rave.
KORG i3 je klávesový nástroj, který společnost KORG představila v roce 1993 jako „interaktivní hudební pracovní stanici“. Na rozdíl od všeobecného přesvědčení se nejednalo o první pokus společnosti KORG o automatický doprovod; SAS-20 byl uveden na trh v roce 1985.
KORG i3 využíval 32hlasý systém generování tónů odvozený z modelu X3, který využíval známý syntetický engine AI2. Všech 340 tónů bylo možné upravovat uživatelem (v podporované paměti RAM bylo možné uložit maximálně 64 uživatelských hlasů + 2 uživatelské bicí sady) a samplovat na 32 kHz. Sekce automatického doprovodu obsahovala 48 vestavěných stylů, každý sestávající ze 4 variací, 2 přídavků a 2 intra/konců. Pro uživatelské styly byly k dispozici další čtyři „prázdné“ sloty, které se nahrávaly do energeticky nezávislé paměti RAM pomocí 3,5" DD diskety a čtyři z paměťové karty.
KORG i3 měl také dva sekvencery: standardní 16stopý systém kompatibilní s General MIDI pro editaci a přehrávání SMF dat a „Back Sequencer“ – v podstatě jednoduchý hlasový záznamník pro nahrávání vystoupení pomocí systému automatického doprovodu, ale s možností přidat dalších 10 stop. Nejzřetelnějším znakem toho, že i3 byl neobvyklý keyboard s automatickým doprovodem, byla absence vestavěných reproduktorů.
Přední panel i3 byl o něco lépe vybaven než u typického syntezátoru KORG – velkorysý počet tlačítek zajišťoval důležitý faktor „bezprostřednosti“, který je ve světě kláves považován za nezbytný. Zároveň LCD rozhraní i3, používané pro detailnější programování, bylo dlouholetým uživatelům KORG známé.
Styly zahrnovaly rock, pop, dance-pop, R&B, disco 70. let, balady, reggae, fusion, blues, big band, swing a Motown. Na i3 byly přítomny známé tradiční klávesové styly jako bossa nova, samba, beguine, valčík, pochod a polka, ale přesvědčivě byly zastoupeny i modernější hudební styly jako new jack swing, house, rap a rave.
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||
Kontaktovat inzerenta emailem
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *
Kontaktovat emailem může pouze ověřený uživatel.
Ověření je zdarma.
Vaše telefonní číslo *